ارائه خدمات پشتيباني و نگهداري نرم افزار در ادامه نصب ،استقرار و را اندازي سيستم ها و به منظور حفظ کارائي سيستم ها و تداوم سرويس دهي آنها بوده که در قالب قراردادهاي نگهداري و پشتيباني و شامل موارد زير ميگردد
– برپانگهداشتن نرم افزار و رفع اشکالات بوجود آمده جهت بهره برداري مطلوب
– انجام تدابير ضروري به منظور حفظ و نگهداري اطلاعات و ذخيره سازي مطمئن آنها
– ارايه آخرين ويرايش هاي نرم افزارکه توسط تيم فني ، طراحي و پياده سازي ميگردد و نصب و راه اندازي اين ويرايش ها برروي کامپيوترهاي کارفرما
– انجام عمليات تکميلي و ارتقاء نرم افزار به منظور پاسخگوئي به نيازهاي جديد
خدمات پشتيباني و نگهداري با روش هاي زير قابل ارايه خواهند بود
– پاسخگوئي از طريق تلفن
– پشتيباني از طريق اينترنت (Remote Control)
– حضور کارشناسان در محل کارفرما و رفع اشکال حضوري