آریاناسامانه

نرم افزار یکپارچه مدیریت معاملات و قراردادها - درگاه

نرم افزار مدیریت مناقصات و مزایدات 

راهکار درگاه با تحلیل دقیقی از فرایندهای معاملاتیِ جزء، متوسط و عمده مطابق با رویکردهای بخش دولتی، نیمه خصوصی، شهرداری و خصوصی، توانسته است گامی بزرگ در زمینه مدیریت برگزاری مناقصات و فرایندهای معاملاتی بردارد.

امکان اتوماسیون یکپارچه کلیه فرایندهای انجام معاملات، قابلیت گنجاندن کلیه صورت جلسات و مکاتبات اداری، قابلیت اتصال به سایر سامانه های مرتبط همچون اتوماسیون مکاتبات اداری، از مزایای نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات و مزایدات راهکار درگاه محسوب می شود.

کنترل کامل جریان مناقصه و اجرای تمامی مراحل کاری به صورت تماما مکانیزه و مرحله به مرحله تا زمان ثبت قرارداد

·         ثبت درخواست

امکان ثبت درخواست اولیه برگزاری مناقصه و یا سایر فراخوان ها و به گردش درآوردن آن

·         تولید مستندات

قابلیت تولید مستندات لازم برای درج آگهی پس از دریافت تاییدیه های مورد نیاز

·         ثبت نام پیمانکاران

ثبت نام پیمانکاران برای درخواست مربوطه و تشکیل فهرست ارزیابی (فهرست بلند)

·         ارزیابی

بررسی، ارزیابی و امتیاز دهی به پیمانکاران و تشکیل فهرست کوتاه

·         تحویل و بازگشایی پاکات

تحویل پاکات الف، ب و ج، بازگشایی پاکات و تعیین برنده های اول و دوم

·         ثبت قرارداد

پوشش دهی تمامی مراحل بعد از انعقاد قرارداد در نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه

نرم افزار مدیریت قراردادها ی راهکار یکپارچه درگاه، مدیریت تمامی مراحل امور قراردادهای منعقد شده، که یکی از محوری ترین و حساس ترین چالش سازمان ها محسوب می شود را به طرز چشمگیری تسهیل و تسریع می نماید.

گزارش ساز حرفه ای نرم افزار امور قراردادها

با توجه به موتور قوی گزارش سازِ نرم افزار مدیریت قراردادها امکان دسترسی مستقیم به اطلاعات اختصاصی و  تولید و تهیه ی انواع گزارشات توسط کاربران وجود دارد.امکان تولید و ذخیره گزارشات دلخواه بر اساس:

فرمت

نوع فیلدهای اطلاعاتی

اعمال شروط خاص و فیلترگزاری

انتخاب سایز گزارش

تعیین مکان فیلدها

درج انواع نمودار ها

تولید خودکار انواع مکاتبات اداری و صورت جلسات

بخش تولید مکاتبات نرم افزار امور قراردادها امکان تعریف انواع مکاتبات اداری و صورتجلسات را داشته که پس از تولید، بصورت پیش نویس امکان ارسال به سامانه اتوماسیون مکاتبات در نظر گرفته شده است.

در نرم افزار مدیریت قراردادها تمامی مستندات امکان ارجاع از طریق چارت سازمانی را دارا می باشند همچنین در هر مرحله قابلیت دریافت تاییدیه ها و ضمائم وجود دارد.

آرشیو الکترونیک و ثبت اسناد قرارداد

بایگانی الکترونیک اسناد با امکان تعریف درختواره‌ی پوشه‌های نگهداری مستندات بطور نامحدود، سطوح دسترسی پوشه‌ها، الگوی شماره دهی سند، نوع مقادیر اسناد، قابلیت افزودن، حذف و جایگزینی فایل‌های یک سند، شماره‌دهی دستی اسناد و پوشه‌ها، جستجوی پیشرفته و انتقال پوشه ها

امکان تعیین دقیق محل نگه داری اسناد مکتوب و هم چنین ثبت و تشخیص آسان شخص خارج کننده نسخه اصلی از بایگانی و زمان دقیق خروج آن (راه اندازی میز امانات الکترونیکی) همراه با ارسال آلارم پیشرفته ونمایش لیست نسخه های خارج شده از بایگانی از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت قراردادها می باشد.

ثبت و مدیریت کمیسیون ها

امکان ثبت کمیسیون ها

امکان ثبت مصوبات و پیگیری آن ها

امکان تولید و ثبت صورت جلسات کمیسیون در سامانه قراردادها

امکان کنترل و رسیدگی به صورت جلسات و مصوبات کمیسیون

امکان مشخص شدن حاضرین و غایبین جلسه کمیسیون   

امکان ارسال پیامک یادآوری جلسه کمیسیون به اعضا

گزارش گیری مستمر از کلیه ی مصوبات و کمیسیون ها

کنترل صورت وضعیت

ثبت و مدیریت صورت وضعیت ها برای قراردادهای هزینه ای و درآمدی

محاسبه خودکار مبلغ خالص هر صورت وضعیت

دریافت وضعیت مالی هر قرارداد در نرم افزار مدیریت امور قراردادها

صدور یا دریافت صورت وضعیت براساس فهرست بها و مراحل تعریف شده در قرارداد

 

شرکت مهندسی تولید و پشتیبانی نرم افزار

بیش از 500 کاربر

14 سال فعالیت در حوزه IT

همکاری با بیش از 15 سازمان

تماس با ما

آدرس: یزد، بلوار شهید سید رضا پاکنژاد، روبروی سه راه آبنما، پلاک 196-طبقه اول – واحد1- کد پستی 8916976179                  تلفن : 36271683-035

مدیریت : admin@arianasamaneh.ir

فروش: sales@arianasamaneh.ir

پشتیبانی: support@arianasamaneh.ir